Nieuws

  • Gatehouse in Food Industry

    23 december 2019

    Gatehouse bij twee tevreden klanten. Lees de positieve ervaringen van Leman en Mowi in het vakblad foodindustrie. Lees het artikel hier

  • Plus Point River Cruise II

    4 november 2019

    Na een groot succes vorig jaar werden opnieuw alle bezoekers geregistreerd met Gatehouse voor de Plus Point River Cruise. Iedere bezoeker ontvangt op voorhand een persoonlijke Qr-c code. Deze Qr-code dient gescand te worden bij aankomst op het event. Na de registratie worden bezoekers voorzien van een persoonlijke Qr-code. 

    Uw bezoekers registreren op uw event? Neem vrijblijvend contact voor meer info stef@gatehouse.be of 0472/235.019

  • DRiV/Tenneco

    18 oktober 2019

    Bij DRiV (het vroegere Tenneco), was men op zoek naar een eenvoudig te gebruiken registratiesysteem om bezoekers te registreren, waarbij de gastheer op de hoogte wordt gebracht. Dit voor 2 verschillende gebouwen zowel met een bemande en onbemande receptie. 

     

    https://www.tenneco.com/

  • Incrius event

    10 oktober 2019

    Incrius organiseert op regelmatig basis events,infosessies,...voor hun klanten. Hierbij worden alle ingeschreven bezoekers op voorhand geregistreerd met Gatehouse. Waarbij iedere geregistreerde een persoonlijke Qr-code ontvangt. Deze Qr-code wordt gescand bij aankomst op het event. 

    https://www.incrius.be/

  • Ondernemerscafé @ Veranda's Demasure + Anzegemse Doend'rik

    26 september 2019

    Jaarlijkse wordt door Unizo Akitv'o (Anzegem) de Doend'rik van het jaar gekozen. Met Gatehouse werd iedere bezoeker voorzien van een persoonlijke badges! 

  • Leman Cake Decorations

    13 september 2019

    Leman Cake Decorations

    No Cake! No Party! 

    Bij Leman Cake Decorations zijn bezoekers verplicht zich te registreren. Met de vernieuwde GDPR wetgeving was het papieren registratieboek dan ook niet meer in regel. Door de bezoekers te registreren met Gatehouse is men bij Leman niet alleen opnieuw volledig in orde met de wetgeving rond de GDPR maar bespaart het hen ook heel wat tijd en administratie! 

    https://www.leman.be/nl

  • The Staff wordt SELECT PARTNER van Toshiba TEC

    6 augustus 2019

    Om nog een betere service te kunnen bieden aan onze klanten, is The Staff Solutions SELECT PARTNER geworden van Toshiba TEC, producent van o.a. labelprinters.

    De keuze hiervoor is er gekomen omdat The Staff altijd Toshiba TEC labelprinters aanbeveelt bij hun klanten. De reden hiervoor is duidelijk: The Staff heeft een jarenlange ervaring met het printen van etiketten bij hun klanten. En heeft hierdoor een ruime ervaring met alle mogelijke merken van labelprinters.

    De toestellen van Toshiba TEC bieden ons en onze klanten de grootste voldoening t.o.v. andere merken.

    Concreet betekent dit dat we:

    • Nog betere prijzen voor nieuwe labelprinters kunnen aanbieden aan onze klanten.
    • Onmiddellijk op de hoogte worden gehouden van alle mogelijke nieuwigheden en lanceringen.
    • Zelf kunnen herstellingen uitvoeren bij eventuele breuken omdat we rechtstreeks alle mogelijke spare parts kunnen aankopen.
    • Rechtstreeks kunnen beroep doen op de technische dienst van Toshiba TEC, dit bovenop onze eigen jarenlange ervaring met het de Toshiba TEC printers.
    • Onze mensen grondige opleidingen kunnen volgen bij Toshiba TEC over alle toestellen en hun werking. 

    Interesse? Laat zeker niet na ons te contacteren voor een prijsofferte: info@thestaffsolutions.com

  • Incrius Event

    21 juni 2019

    Op regelmatig basis organiseert Incrius events, infosessies... het bijhouden van een aanwezigheidslijst is niet altijd even evident. Met Gatehouse is zeer eenvoudig bij te houden welke bezoekers precies aanwezig waren.

    Incrius: De slimste ICT-oplossingen om efficiënter te werken, je data beter te beveiligen en te groeien zitten niet in een doos maar in de hoofden van de Incrius experten. Op basis van diepgaande analyses werkt men innovatieve concepten uit die schaalbaar zijn en meegroeien met je bedrijf. 

    https://www.incrius.be/

  • The Staff in Food Industry

    18 april 2019

    Trots stellen wij u ons artikel voor in food industry! Lees de positieve ervaringen van onze tevreden klanten Hygiena en BDMO

    Klik hier om het artikel te openen. 

  • The Staff opnieuw partner van de Quality days!

    20 maart 2019

    Quality days richt zich tot iedereen die binnen de voeding bezig is met kwaliteit in de breedste zin van het woord. Van kwaliteit in de productie tot kwaliteit in de afwerking van het product. Kwaliteit begint vanaf het ontwerp van het bedrijf en eindigt pas als het product in de rekken ligt.

    Aan de hand van sprekers en praktijkervaringen willen we debatteren en ervaringen uitwisselen over hoe een bedrijf op vandaag zijn kwaliteitssysteem bewaakt en beheerst. 

    Wilt u er graag bij zijn of één van uw collega's?

    Laat gerust iets weten aan: lien.beernaert@thestaffsolutions.com

    Zij brengt uw inschrijving in orde. 

    Meer weten over dit evenement https://www.qualitydays.be/

  • Skrivdje gie nog olsan met d'and?

    25 januari 2019

    Natuurlijk doet u dat. Brieven aan vrienden, nota's bij het bellen, post its aan de koelkast, aantekeningen op een vergadering, ... noem maar op. 

    Wij ook hoor. En liefst met "nen deftige stylo"

    Daarom schenken wij u met plezier onze oerdegelijke "The Staff ballpoint" waarmee u héél lang rustig kan pennen. 

    Alleen bij de registratie van bezoekers aan uw bedrijf mag u deze schrijfstok laten rusten. 

    Daar hebben we een véél betere oplossing voor, en dat op maat van uw bedrijf! 

    Wilt u meer weten over deze actie? Aarzel dan niet en neem vrijblijvend contact op met onze "Gatehouse keeper" Stef Gheysen. Stef@gatehouse.be 

    Misschien wel tot hoors? 

  • Waregem Netwerkt

    18 januari 2019

    Op donderdag 18 januari werd reeds voor de 5de keer "Waregem Netwerkt" georganiseerd. Wij met The Staff Solutions stonden in het voor het verzorgen van de bezoekersbadges. Iedere bezoeker werd namelijk een gepersonaliseerde badge aangeboden om het netwerken te vergemakkelijken. 
    Wij bedanken alvast de organisatie "Waregem Netwerkt "voor het vertrouwen. 

    Bent u nog op zoek naar een partner om uw bezoekers te registreren voor uw eigen event? Aarzel dan niet om ons te contacteren. stef@gatehouse.be of bel ons gerust even op 056/32.43.60

     

  • Wij steunen !

    10 december 2018

    The Staff Solutions steunt de G-foodball cupp 2019 ! 

    Sponsorprojecten maken ook een deel uit van The Staff Solutions. Wij steunen projecten waar we volledig achter staan, projecten waarin we geloven. Daarom was het een logische keuze om dit jaar de G-Football Cup te steunen.

    Ontdek meer over de G-Football Cup 2019 hier. 

  • Hygiena

    29 november 2018

    Bij Hygiena kiest men er voor de papieren bezoekersregistratie te vervangen door de elektronische bezoekersregistratie Gatehouse. Er hoeft niet iedere dag gekeken te worden of de stilo nog werkende is of er nog genoeg papier is, ... Met het opstarten van de computer is volledig klaar om al de bezoekers te registreren. 

    www.hygiena.be

  • Bedrijvencontactdagen 2018

    22 november 2018

    Op de 22&23 november hebben wij met The Staff deelgenomen aan de bedrijvencontacten te Waregem. Ook dit jaar mogen wij van een geslaagde editie spreken met nieuwe en interessante contacten. 

    Bij velen was onze Gatehouse een schot in de roos. Bedrijven die op zoek zijn naar een eenvoudig, flexibel en betaalbaar bezoekersregistratiesysteem waren bij ons aan de juiste stand. 

    Wenst u meer info over Gatehouse? Neem dan zeker en vast even contact op stef@gatehouse.be

  • Gatehouse op de Plus Point River Cruise

    16 november 2018

    Bij Plus point marketing was men op zoek naar een ideale partner voor op hun evenement. Plus Point zocht naar een registratiesysteem om de bezoekers bij aankomst te registreren en te voorzien van een badge. Genodigden registreerden zich vooraf online, waarna men via mail een bevestiging met toegangsticket ontving. Dit toegangsticket diende men af te drukken of mee te brengen op smartphone. Ook was het zeer belangrijk nadien te zien, wie er effectief aanwezig was geweest op het event. 

    Bedankt Plus point voor het vertrouwen in Gatehouse. 

  • Plus Point Marketing

    12 november 2018

    Plus Point Marketing was op zoek een partner, om al de bezoekers voor hun beurs te registreren. Bij het inschrijven kregen alle bezoekers een bevestigingsmail met toegangscode. Deze toegangscode bevat een Qr-code. De code werd door de bezoekers afgedrukt of meegebracht op hun smartphone om zich te registreren op de beurs zelf. 

    www.pluspointmarketing.be

  • Airport Kortrijk-Wevelgem

    19 oktober 2018

    Airport Kortrijk-Wevelgem was op zoek naar een digitiale bezoekersregistratiesysteem in combinatie met een toegangscontrole. De toegang tot de landingsbaan is niet voor iedereen toegankelijk en moest dus voorzien worden van een elektrisch aangestuurde deur. Piloten registreren zich met Gatehouse en krijgen een badges die voorzien is van een Qr code. Om nadien de deur te openen dient deze Qr-code gescand te worden.  

    www.kortrijkairport.be

  • Label Products

    7 september 2018

    Label products kiest er voor hun bezoekers elektronisch te registreren met Gatehouse. Het is zeer belangrijk voor alle bezoekers die de werkvloer betreden om de interne instrcuties te kennen en te respecteren. Met Gatehouse kan u alle instructies elektronisch weergeven d.m.v. pfd-documenten, filmpjes, ... . 

    www.label-products.com

  • The Staff wint de trofee "Doend'rik van Anzegem 2017"

    6 juni 2018

    Jaarlijks rijkt de gemeente Anzegem de trofee "de Doend'rik" uit aan bedrijven en ondernemers uit de gemeente.

    Hiermee wil de Raad voor Economische Dynamiek van de gemeente Anzegem bedrijven in de kijker stellen die zich het afgelopen jaar van zich hebben laten spreken.

    Eerst behoorden we tot een select clubje van 10 genomineerde bedrijven uit de streek.

    Vandaag kwam het verlossend nieuws binnen dat wij tot winnaar zijn uitgeroepen: dit niet alleen door de inwoners van Anzegem en de vele mensen ook die voor ons gestemd hebben maar ook door de Raad voor Economische Dynamiek van Anzegem.

    Deze prijs is voor ons een zeer grote eer!

    Dit geeft een grote voldoening voor het harde werk dat onze werknemers dagelijks verzetten bij ons klanten.

    We wilden van ons laten spreken in 2018 en dat is ons gelukt!

    Bedankt alvast aan iedereen die voor ons gestemd heeft!!!

    binnenkort prijkt de trofee in ons kantoor te Vichte.

  • Opendeurdag The Staff meer dan geslaagd

    18 maart 2018

    Naar aanleiding van het initiatief van de gemeente Anzegem “te gast bij ondernemers” hebben wij de deuren van onze nieuwe kantoren geopend voor het grote publiek op zondag 18 maart.

    Samen met onze buren van close2u (www.close2u) hebben we ongeveer een 300-tal geïnteresseerden mogen verwelkomen!

    Deze konden tijdens hun bezoek genieten van een hapje en drankje van o.a. Brouwerij Verhaeghe uit Vichte, Pralibel uit Vichte, Kaastaar uit Vichte, bakker Dewaele uit Vichte, Nanuk uit Moeskroen en nog vele anderen.

    Dankzij de medewerking van een aantal partners van beide ondernemingen konden we onze bezoekers laten deelnemen aan een zeer mooie tombola.

  • The Staff Solutions: partner van de Quality days!

    10 maart 2018

    Quality days Richt zich tot iedereen die binnen de voeding bezig is met kwaliteit in de breedste zin van het woord. 
    Van kwaliteit in de productie tot kwaliteit in de afwerking van het product.
    Kwaliteit begint vanaf het ontwerp van het bedrijf en eindigt pas als het product in de rekken ligt.

    Met zijn jarenlange ervaring in ICT management en support in voedingsbedrijven is dit domein niet ongekend bij The Staff Solutions.

    Bij heel wat van onze klanten hebben we oplossingen helpen implementeren om bijvoorbeeld:

    • Klanten en leveranciersklachten elektronisch op te volgen
    • Etikettering van producten, kartons en paletten te automatiseren en te integreren met het ERP pakket
    • Bezoekers elektronisch te laten registreren via onze eigen toepassing Gatehouse (http://www.gatehouse.be/)


    Alle info over dit evenement op http://www.qualitydays.be/

    Misschien tot dan?

  • Gatehouse krijgt zijn eigen gezicht!

    28 januari 2018

    Op 1 feb 2018 start Stef Gheysen (Stef@gatehouse.be) als onze “Gatehouse keeper”.

    Naast commerciële voorbereidingen zal Stef instaan voor een vlotte en efficiënte opstart van Gatehouse bij onze klanten.

    Hij kan hiervoor beroep doen op zijn collega’s van The Staff Solutions.

    Interesse hoe Gatehouse het registeren van uw bezoekers efficiënt en elektronisch kan verlopen? Neem dan gerust vrijblijvend contact op met Stef.

    Stef@gatehouse.be

    The Gatehouse keeper

    Gsm: + 32 472/23.50.19

  • De lancering van Gatehouse op de bedrijvencontactdagen was een succes!!!

    9 december 2017

    Met een 160-tal bezoekers aan onze stand kunnen we van een uitermate geslaagde “Bedrijvencontactdagen”-editie spreken.

    We hebben er veel interessante mensen ontmoet en contacten kunnen leggen.

    De lancering van onze eerste software telg, Gatehouse, was een succes (www.gatehouse.be).

    Uit vele bedrijfssectoren was er grote interesse voor deze eenvoudige tool om bezoekers te registeren in bedrijven.

    Vooral alle extra troeven die in de applicatie zitten en de lage kost spraken vele mensen aan.

    De komende maanden beloven dus druk te worden en wie weet komen we ook bij u langs.

    Had u graag nog extra info omtrent Gatehouse of wilt u een vrijblijvende presentatie organiseren in uw bedrijf, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren: serge.demeyere@thestaffsolutions.com of sales@gatehouse.be.

    Alvast bedankt aan al onze bezoekers!

  • Bedrijvencontactdagen 2017

    1 oktober 2017

    The Staff Solutions stelt tijdens de bedrijvencontactdagen 2017 in Kortrijk Expo zijn nieuwste software telg voor: Gatehouse.

    Gatehouse is een softwaretool om op een eenvoudige manier bezoekers te laten registeren in uw bedrijf.

    Waar: Kortrijk Expo

    Wanneer: Woensdag 6/12/17 en donderdag 7/12/17, telkens van 14u – 21u

    Plaats: stand 4142

    Alle info: Kortrijk Expo