ECS
ECS kiest voor een vlotte bezoekersregistratie
Tijdens een gezellige koffiebabbel bij ECS spreken we met Tine en Elke, over hun ervaringen met Gatehouse. Samen met Stef Gheysen van Gatehouse bekijken we hoe digitale bezoekersregistratie het werk vergemakkelijkt, de overstap van papier naar digitaal verloopt en op welke manier Gatehouse bijdraagt aan een soepelere en professionelere ontvangst van bezoekers.
Hoe bent u bij Gatehouse terechtgekomen?
We hebben zelf online gezocht naar mogelijke oplossingen voor bezoekersregistratie en kwamen zo bij Gatehouse terecht.
Waarom registreert u bezoekers?
Vooral voor QESH-doeleinden: we willen weten wie er wanneer aanwezig is en correcte bezoekerslijsten hebben in geval van evacuatie.
Waarom een elektronische registratie?
Het maakt de opvolging veel makkelijker.
Hoe gebeurde het registreren vroeger?
Vroeger gebruikten we een ander product van een internationale leverancier.
Wat voor soort bezoekers ontvangen jullie?
Klanten, extern onderhoudspersoneel en andere bezoekers.
Waarom kozen jullie voor Gatehouse?
Gatehouse oogt professioneel, de support is makkelijk bereikbaar en in onze taal, en het registratiesysteem is intuïtief.”
Zijn jullie tevreden over het systeem?
Absoluut!
Is de registratieperiode langer dan bij een papieren systeem?
Niet van toepassing; we deden het eerder al via de pc.
Moeten bezoekers geholpen worden bij de registratie?
“Meestal niet, het systeem spreekt voor zich.”
Is er meetbare return on investment?
“Niet direct, maar het gemak en de veiligheid zijn duidelijk aanwezig.”
Welke instructies krijgen bezoekers via Gatehouse?
“Afhankelijk van de reden van hun bezoek, meestal veiligheidsinstructies.”
Wie beheert Gatehouse en wie bekijkt de bezoekerslijsten?
“De service desk doet het beheer, terwijl receptie, ICT en QESH de lijsten raadplegen.”
Uw mening over de Gatehouse-keeper, Stef:
- Tijdens de demo: enthousiast, joviaal en goed op de hoogte van het product.
- Tijdens de opvolging: vlot bereikbaar en communicatief.
- Tijdens de installatie: er was even stress door ons netwerk, maar je ziet dat hij echt van zijn werk houdt.