Demo
Mail
Bel

Tijd- en kostenbesparend

Met een elektronische bezoekersregistratie kan uw onthaalmedewerk(st)er zich ten volle richten op zijn of haar kerntaken.

Professionele uitstraling

Een eerste indruk is zeer belangrijk, uw onthaal is dan ook het uithangbord van uw bedrijf. Weg met de papieren bezoekersregistratie.

Verhoogde veiligheid

Meegeven van uw interne hygiëne-en veiligheidsmaatregelen en de online evacuatielijst verhogen de veiligheid van uw bezoekers en werknemers.

Online evacuatielijst

In één oogopslag zien wie precies aanwezig is in uw gebouw. Zeer handig bij brand of andere gevaarlijke incidenten.

Teams, e-mail, SMS en gesproken bericht verwittiging contactpersoon

Verwittig uw interne medewerker met een Teamsbericht, sms, e-mail en/of gesproken bericht van de aanwezigheid van hun bezoeker.

Interne instructies

Geef belangrijke interne instructies mee: video, pdf-documenten, …. Aangepast aan het doel van bezoek: meeting, onderhoudswerken, … .

Factuur controle voor onderaannemers

Alle gegevens worden opgeslagen in de Cloud. In enkele klikken kunt u bepaalde opzoekingen ifv audit of controle van nafacturatie snel en eenvoudig terugvinden.

Evacuatie & call-button

Nood-evacuatie-sms versturen naar iedere aanwezige bezoeker bij brand of andere gevaarlijke incidenten. Of bel iedere bezoeker op vanuit de online evacuatielijst.

Call-optie

Onbemande receptie? Iedere bezoeker komt telefonisch in contact met de gekozen contactpersoon.

Schaalbaar aan uw behoeftes

Gatehouse® wordt u aangeboden in 3 verschillende versies. Hierdoor wordt de maandelijkse huurprijs aangepast aan uw behoeftes en noden.

Cloud oplossing

Een netwerkverbinding volstaat om Gatehouse® toegankelijk te maken, hierdoor moet er lokaal niets geïnstalleerd worden in uw bedrijf.

Meertaligheid

Gatehouse® laat toe om uw bezoeker zicht te registreren in zijn of haar eigen moedertaal.

GDPR-proof

Volledig in regel met de huidige GDPR-wetgeving. Geen boek meer, waar voorgaande registratie zichtbaar zijn.

Flexibel

Gatehouse® kan ingezet worden aan verschillende ingangen en/of vestigingen van uw bedrijf. Iedere ingang kan gepersonaliseerd worden: talen, opvraagvelden, contactpersonen, instructies,... .

Eenvoudig

Snel, eenvoudig en intuïtief in-en uitchecken.

Web-based

Hierdoor kan Gatehouse® gemakkelijk op alle soorten hardware geïnstalleerd worden: pc, all-in one, kiosk, … .

Onbemande receptie

Gatehouse® kan perfect ingezet worden aan uw onbemande receptie.

Tijdsregistratie voor interims

Laat uw interims registreren via Gatehouse®. Achteraf kunt u nodige lijsten voorleggen aan de interimkantoren.

Frequent visitors

Vaste bezoekers? Vereenvoudig het registreren en voorzie hen van een vaste badge.

Pre-registratie

Bezoekers op voorhand registreren? Stuur hen een persoonlijke QR-code die gescand moet worden bij aankomst.

Persoonlijke labels

Maak uw bezoekers kenbaar, voorzie hen van persoonlijke labels.

Contacttracing

Melding van een Covid-19 uitbraak in uw bedrijf? In enkele klikken ziet u precies welke bezoekers aanwezig geweest zijn in een bepaalde periode.